Irizpide honen arabera, ziurtagiri elektronikoak bi multzotan sailka ditzakegu nagusiki:
Irizpide horren arabera, ziurtagiri ugari aurkituko ditugu, eta ziurtagiri horiek eskaintzen dituzte, besteak beste, ziurtapen-zerbitzuen hornitzaileek:
Irizpide honen arabera, ziurtagiri elektronikoak bi kategoriatan sailka ditzakegu:
Ziurtagiri elektronikoa USB memoria batean, ordenagailu batean (ziurtagirien biltegian) edo disko gogorrean gorde daitekeen dokumentu digitala da. Ziurtagiri horri software-ziurtagiri deritzo.
Ziurtagiri bat txartel kriptografiko batean ere gorde daiteke; txartel horrek txip elektroniko bat du. Txartel kriptografiko baten adibide argia da: NAN elektronikoa. Txartel horietan ziurtagiri elektroniko bat edo gehiago gorde daitezke, hardware-ziurtagiri gisa ezagutzen dena.
Herritarrak Zerbitzu Publikoetara Bide Elektronikoz Sartzeari buruzko 11/2007 Legearen II. kapituluak Administrazioa eta administrazio-jarduna identifikatzeko erabil daitezkeen identifikazio- eta autentifikazio-moduak ezartzen ditu. Ikusi Identitate digitala identifikazio- eta autentifikazio-kontzeptuei buruzko informazio gehiago lortzeko.
Legearen eta hura garatzeko erregelamenduaren atal horietatik ondorioztatzen dira ziurtagiri elektroniko hauek:
Egoitza-ziurtagiria zerbitzariaren ziurtagiri bat da, zerbitzaria Administrazio Publiko baten Egoitza Elektroniko gisa identifikatzen eta autentifikatzen duena.
Egoitza elektronikoek, beharrezkoa denean, komunikazio seguruak ezartzea ahalbidetzen duten sistemak izango dituzte. Gainera, gailu seguruaren edo bitarteko baliokidearen ziurtagirietan oinarritutako sinadura-sistemak erabiliko dituzte identifikatzeko eta komunikazio segurua izateko.
Legearen arabera, administrazio-jarduera automatizatuan eskumenaren erabilera identifikatzeko eta egiaztatzeko erabiltzen den ziurtagiria da.
Horrek esan nahi du Zigilu Elektronikoa erabili behar dela bitarteko telematikoen bidez egiten diren administrazio-izapide guztietarako, bai zerbitzariak identifikatzeko eta dokumentu elektronikoak sinatzeko, bai makinen arteko komunikazio seguruak ezartzeko.
Administrazio Publiko bakoitzak bere langileei eman diezazkiekeen ziurtagiriak dira, Administrazio Publikoaren eskumenaren erabilera identifikatu eta egiaztatzeko.
Batera identifikatzen dituzte lanpostuaren edo karguaren titularra eta zein administrazio edo organotan lan egiten duen.