Irisgarritasun-baldintzei buruzko jakinarazpenak egin ditzakezu (1112/2018 EDko 10.2.a artikulua); adibidez:
- Web atari honek izan ditzakeen ez-betetzeei buruzko informazioa ematea
- Edukira iristeko beste zailtasun batzuk transmititzea
- Web atari honen irisgarritasunari buruzko beste edozein kontsulta edo hobekuntza-iradokizun egitea
Posta bidez cau.060@correo.gob.es edo 060 telefonora deituz.
Honako hauek aurkez ditzakezu:
- 1112/2018 EDko baldintzak betetzeari buruzko kexa bat
- informazio-eskaera irisgarri bat, gai hauei buruzkoa:
- 1112/2018 EDaren aplikazio-eremutik kanpo dauden edukiak, 3. artikuluko 4. paragrafoan ezarritakoaren arabera.
- neurriz kanpoko karga ezartzeagatik irisgarritasun-baldintzak betetzetik salbuetsita dauden edukiak.
Informazio eskuragarriaren eskaeran, argi eta garbi zehaztu behar dira egitateak, arrazoiak eta eskaera, arrazoizko eta legezko eskaera dela egiaztatzeko.
Erregistro Elektroniko Orokorreko Eskabide Orokorraren bidez, eta Herri Administrazioen Administrazio Prozedura Erkidearen urriaren 1eko 39/2015 Legean jasotako gainerako aukeren bidez.
Komunikazio, kexa eta informazio-eskaera irisgarriak Administrazio Digitalaren Estatu Agentziak jaso eta tratatuko ditu.