Política de privacidade de Autofirma App

Le detidamente esta política de privacidade e protección de datos como usuarios da aplicación Autofirma App, onde poderás atopar toda a información sobre os datos que se recompilan acerca de ti, como se usan e que control tes sobre os mesmos, tal e como establece, o Regulamento (UE) 2016/679 do Parlamento Europeo e do Consello, de 27 de abril de 2016, relativo á protección das persoas físicas no que respecta ao tratamento de datos persoais e á libre circulación destes datos, e a Lei Orgánica 3/2018, de 5 de decembro, de Protección de Datos Persoais e garantía dos dereitos dixitais.

A política de privacidade aplícase á aplicación Autofirma App para dispositivos móbiles, tanto en sistemas operativos Android como iOS.

1. Quen é o responsable do tratamento dos teus datos como usuario de Autofirma App?

O responsable do tratamento dos teus datos como usuario de Autofirma App é:

  • Responsable do Tratamento: Axencia Estatal de Administración Dixital.
  • Dirección: Rúa do Mármore, 2, 28005 Madrid, Madrid.
  • Delegado de Protección de Datos: dpd@digital.gob.es.
  • Dirección DPD: Rúa Poeta Joan Maragall, 41, planta 12, 28046 Madrid.

A unidade responsable do servizo Autofirma App é a Axencia Estatal de Administración Dixital, en diante a Axencia, órgano directivo dependente da Secretaría de Estado de Función Pública do Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública.

2. Que datos tratamos sobre ti?

A información que tratamos sobre ti dependerá do uso que realices desde Autofirma App.

Os datos relativos á túa persoa que se poderían chegar a tratar en Autofirma App serán obtidos a través do certificado dixital instalado no dispositivo móbil ou a través dos datos do DNI introducidos e do seu posterior escaneado de chip vía NFC do dispositivo móbil, e pertencerán a algunha ou algunhas das seguintes tipoloxías: 

  • Datos de carácter identificativo ou de contacto: nome, apelidos, DNI, dirección postal ou correo electrónico, entre outros.

En ningún caso obteremos os teus datos sen o teu consentimento.

3. Cal é a base xurídica para o tratamento dos teus datos?

Os tratamentos de datos persoais que se poidan realizar mediante Autofirma App baséanse en:

  • O consentimento que prestaches para o tratamento dos teus datos persoais para un ou varios fins específicos (artigo 6.4a) do RGPD).
  • Para o cumprimento dunha misión realizada en interese público ou no exercicio de poderes públicos conferidos ao responsable do tratamento de conformidade co artigo 6.1e) do RGPD.

Ademais, informámosche de que a normativa aplicable aos servizos ofrecidos por Autofirma App é a seguinte:

  • Lei Orgánica 3/2018, de 5 de decembro, de Protección de Datos Persoais e garantía dos dereitos dixitais.
  • Lei 39/2015, de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
  • Lei 40/2015, de 1 de outubro, de Réxime Xurídico do Sector Público.
  • Regulamento (UE) 2016/679, de 27 de abril de 2016, relativo á protección das persoas físicas no que respecta ao tratamento de datos persoais e á libre circulación destes datos (Regulamento Xeral de Protección de datos).
  • Real Decreto 203/2021, de 30 de marzo, polo que se aproba o Regulamento de actuación e funcionamento do sector público por medios electrónicos.
  • Real Decreto 311/2022, de 3 de maio, polo que se regula o Esquema Nacional de Seguridade.

4. Para que e por que utilizamos os teus datos?

A Aplicación Autofirma App ofrece ao usuario a posibilidade de asinar documentos de forma segura e legal identificándose coa súa certificado dixital ou DNI electrónico (vía NFC).

A información e datos recolleitos en Autofirma App serán tratados unicamente co obxectivo de ofrecerche un servizo axeitado ás funcionalidades da aplicación.

Para ese efecto, utilizamos os teus datos para ofrecerche os seguintes servizos: 

  • Firma electrónica de documentos.

5. Durante canto tempo almacenamos os teus datos?

Os datos persoais que nos proporcionas conservaranse durante o tempo que sexa necesario para cumprir coa finalidade para a que se solicitan e para determinar as posibles responsabilidades que puidesen derivar dos tratamentos realizados, ademais dos períodos establecidos na normativa de arquivos e documentación.

Concretamente, os datos para poder xestionar a túa conta quedarán almacenados ata que decidas borrala e desactivar Autofirma App.

6. Quen ten acceso aos teus datos?

Aos teus datos unicamente tes acceso ti.

Sen prexuízo do anterior, en determinados casos (por exemplo, para resolver unha incidencia ou consulta que nos expoñas) é posible que necesitemos acceder aos datos estritamente necesarios co fin de resolver a incidencia ou dar resposta á túa consulta.

7. Cales son os teus dereitos e como podes controlar os teus datos?

A normativa outórgache unha serie de dereitos en relación cos datos e información que tratamos sobre ti. Concretamente, os dereitos de acceso, rectificación, supresión e portabilidad de datos, limitación e oposición ao seu tratamento. Poderás exercer estes dereitos ante o responsable do tratamento.

Para aqueles datos nos que a Axencia é Responsable do tratamento poderás exercer os dereitos establecidos no artículo15 e seguintes do RGPD, en calquera momento e de forma gratuíta, enviando email a protecciondatos.sgad@correo.gob.es ou mediante envío de correo postal á dirección Rúa do Mármore, 2, 28005 Madrid.

Podes consultar o alcance e detalle completo destes dereitos na páxina web da Axencia Española de Protección de Datos (AEPD).

Tamén tes dereito a reclamar ante o Delegado de Protección de Datos do Ministerio para a Transformación Dixital e da Función Pública, ben a través do correo electrónico dpd@digital.gob.es ou mediante envío de correo postal á dirección Rúa Poeta Joan Maragall, 41, planta 12, 28046 Madrid.

Para a información tratada pola Axencia procedente doutras Administracións Públicas, é dicir, cando a Axencia é Encargado de tratamento, estes dereitos exerceranse co Responsable de Tratamento en cada caso. Toda a información relativa ao tratamento dos seus datos persoais está dispoñible no seguinte enlace do Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital: 

https://digital.gob.es/content/dam/portal-mtdfp/ministerio/proteccion-datos/RAT_SGAD.pdf

Á parte de todo o anterior, asísteche en todo momento o dereito para presentar unha reclamación ante a Axencia Española de Protección de Datos.

8. Como protexemos os teus datos?

A Axencia garante a seguridade, o segredo e a confidencialidade dos teus datos, comunicacións e información persoal e adoptou as máis exixentes e robustas medidas de seguridade e medios técnicos para evitar a súa perda, mal uso ou o seu acceso sen a túa autorización.

As medidas de seguridade implantadas correspóndense coas previstas no Anexo II (Medidas de seguridade) do Real Decreto 311/2022, de 3 de maio, polo que se regula o Esquema Nacional de Seguridade.

Ademais, comprometémonos a actuar con rapidez e responsabilidade no caso de que a seguridade dos teus datos poida estar en perigo, e a informarche se fose relevante. Disponse de protocolos de xestión de incidentes de seguridade, que inclúen as notificacións ás autoridades de supervisión e aos usuarios nos casos previstos na lexislación.

Finalmente, informámosche que tanto o almacenamento como o resto das actividades do tratamento dos teus datos estarán sempre situados dentro da Unión Europea.

9. Brechas de seguridade

Se tes coñecemento da existencia dunha brecha de seguridade para o cal a Axencia é Responsable de tratamento dos teus datos persoais, por favor manda un correo electrónico á seguinte dirección: protecciondatos.sgad@correo.gob.es.